Donderdag 10 september worden op de Delengoorweg de straatcup finales verschoten. In de winnaarscup nemen Bart Schleiferboom en Rene Oude Griep het tegen elkaar op. In de verliezerscup staan Rutger Johannink en Stefan Bodde tegenover elkaar. De finales zullen om 19.00uur beginnen.

Winnaarscup: Rene Oude Griep – Bart Schleiferboom
Rene won in de eerste ronde van Rutger Johannink en kwam hierdoor in de winnaarscup, Bart kwam in de winnaarscup door van Tim Baalhuis te winnen. In de tweede ronde won Rene van Raymond Bulter en Bart versloeg Alfons Berning. Rene hoefde in de kwartfinale niet te schieten door een blessure van Matthijs Boersma. Bart schoot wel en won van Hans Stevelink. In de halve finale versloeg Rene Arjan Hassink en Bart verzekerde zich van een finaleplaats door Patrick Bodde te verslaan.

Verliezerscup: Rutger Johannink – Stefan Bodde
Rutger verloor zijn eerste wedstrijd van Rene Oude Griep en Stefan kwam in de verliezerscup door zijn eerste wedstrijd te verliezen van Jeroen Meijer. In de tweede ronde won Rutger van Louis Hassink en Stefan won van Youri Oosterik. In de kwartfinale versloeg Rutger Marcel Zwiep en Stefan was te sterk voor Henk-Jan Lesker. Rutger wist zich te plaatsen voor de finale door in de halve finale te winnen van Vincent Bodde en Stefan plaatste zich voor de finale door te winnen van ‘Good Old’ Johan Bodde.