In de winnaarscup moest Rene oude Griep het opnemen tegen Bart Schleiferboom. Beide spelers hadden een erg sterk openingsschot deze werd gevolgd door een uitstekende tweede worp van beide spelers. Bart had na twee schoten een voorsprong van 10 meter. De resterende 4 worpen waren van beide spelers goed. Rene had een lichte voorsprong van 20 meter. Er werd uiteindelijk door beide schutters met 9 schoten over het omlegpunt geschoten. Hierna had Bart een erg goed schot en kwam in de bocht te liggen. Rene had een mindere waardoor maar dit maakte hij voortreffelijk goed daar een subliem schot door de lange bocht. Bart lag er beter voor maar door een minder schot kwam hij er niet recht voor. Dit bleek achteraf fataal. Rene schoot goed door en won de wedstrijd met een halve worplengte.In de verliezerscup moest Rutger Johannink het opnemen tegen Stefan Bodde. Beide spelers begonnen goed aan de wedstrijd. Het tweede en derde schot van Rutger waren niet goed waardoor Stefan een voorsprong had. Door een paar goede schoten van Rutger werd de achterstand omgebouwd tot een voorsprong. Bij het omlegpunt had Rutger een voorsprong van één worplengte op Stefan. Rutger gaf dit niet meer uit handen en wist de winst binnen te halen met een voorsprong van 60 meter.