Dinsdag 13 juni werden op de delengoorweg de straatcup finales verschoten. In de winnaarscup nam Rene Oude Griep het op tegen Mathijs Boersma. Voor Rene was het de achtste keer dat hij in de finale van de straatcup stond. Mathijs stond voor de derde keer in de finale. De laatste keer dat beiden in de finale stonden was in 2017 dat jaar won Rene de winnaarscup en Mathijs won de verliezerscup. Het leek er op dat het een spannende finale zou worden maar vanaf het begin nam Rene een voorsprong en liep steeds verder weg bij Mathijs die niet zijn beste wedstrijd schoot. Rene had op het laatst een ruime voorsprong zodat hij de wedstrijd rustig uit kon schieten.

In de verliezerscup nam Jeroen Meijer het op tegen Ramon Stevelink. Jeroen stond voor de vierde keer in de finale. Opvallend is wel dat Jeroen telkens in de finale stond van de verliezerscup. Wel kwam hij in elke finale als winnaar uit de strijd. Ramon stond voor het eerst in de finale. Jeroen gooide een goede wedstrijd en liep al snel ruim uit op Ramon. Aan het einde kwam Ramon door 2 zeer goede schoten nog wel terug maar Jeroen schoot de wedstrijd goed uit en won met bijna een schot voorsprong.