Op zondag 17 juni schoot Nooit Gedacht 6 een beslissingswedstrijd om het kampioenschap in klasse 5. In Oldenzaal bij De Toekomst nam Nooit Gedacht het op tegen Lemselo. Nooit Gedacht begon niet goed aan de wedstrijd en keek na 2 schoten al tegen een behoorlijk achterstand aan. Nooit Gedacht gaf niet op en kwam steeds dichterbij. Maar pas in de vierde en laatste ronde kwam Nooit Gedacht voor het eerst op voorsprong. Door een geweldig schot van Teun Olde Dubbelink werd een achterstand van 20 meter omgezet een aantal meters voorsprong. Lang kon Nooit Gedacht hier niet van genieten want een schot later lag Lemselo al weer op voorsprong. De wedstrijd leek heel even beslist in het voordeel van Lemselo. Maar door een aantal lange schoten kwam Nooit Gedacht toch weer heel dichtbij en na een goed schot van Jos Kuiper kwam Nooit Gedacht met nog 1 schot te gaan zelfs voor te liggen. Nu was het de beurt aan Wim Baalhuis om het kampioenschap binnen te halen. Lemselo had een goed laatste schot maar Wim Baalhuis plaatste zijn kloot perfect en zijn kloot liep ruim voorbij de kloot van Lemselo en zo was het kampioenschap een feit.

Na de wedstrijd werd er ook al weer vooruit gekeken naar volgend seizoen want door het kampioenschap van Nooit Gedacht 6 promoveert het naar klasse 4. Dat betekent dat het nieuwe seizoen volgend jaar begint met de wedstrijd tegen Nooit Gedacht 5. Met dat idee werden de spelers van Nooit Gedacht 6 toch wel een beetje zenuwachtig. Maar dat mocht de pret niet drukken want onder het genot van een hapje en een drankje werd er nog lang nagenoten. Het kampioensteam bestond uit: Frans Baalhuis, Marcel Zwiep, Stefan Bodde, Jos Kuiper, Hans Olde Dubbelink, Wim Baalhuis, Ruud Waaijer, Teun Olde Dubbelink en Louis Hassink.