Zondag 9 juli waren in Noord-Deurningen de KTO cupfinales. Nooit Gedacht stond in de finale van de B-klasse en in de finale van de A-Klasse. ‘s Morgens werd begonnen met de finale van de B-klasse. Nooit Gedacht nam het op tegen Beuningen. Nooit Gedacht nam vanaf het eerste schot een voorsprong maar Beuningen bleef niet veel achter in het begin. Maar in de loop van de wedstrijd kwam Nooit Gedacht steeds verder voor te liggen en had Beuningen bijna op een schot. Door lange schoten van Nooit Gedacht kwam Nooit Gedacht aan het einde wedstrijd toch op een schot voorsprong. Ook de laatste schoten waren goed en zo won Nooit Gedacht met een ruim verschil.

In de finale van de A-klasse nam Nooit Gedacht het ook op tegen Beuningen. Beide teams begonnen goed en lagen lang heel dicht bij elkaar. Maar door goede schoten van Nooit Gedacht namen ze een kleine voorsprong. Waar Beuningen een minder schot produceerde had Nooit Gedacht wel een heel goed schot. Hierdoor kwam Nooit Gedacht ruim voor te liggen en door goede schoten van Nooit Gedacht werd deze voorsprong verder uitgebouwd. Uiteindelijk won Nooit Gedacht met een schot verschil.

a-klasse