Zondag 7 mei stond de laatste wedstrijddag voor de junioren op het programma. Team J en team K1 werden dit seizoen beide ongeslagen kampioen. Beide teams waren al veel eerder kampioen maar werden pas na de laatste wedstrijd officieel gehuldigd. Alle kampioenen kregen een medaille uitgereikt en uiteraard was er daarna voor iedereen wat lekkers.

teamjTeam J: Achterste rij vlnr: Clemens Wargers, Sven Wargers Milan ten Thije Boonkkamp, Jesse Wargers, Leo ten Thije Boonkkamp. Voorste rij vlnr: Nout Koehorst, Demi Koopman en Ilse ten Thije Boonkkamp.

teamk1
Achterste rij vlnr: Rene Oude Griep, Daan Oude Griep, Martijn Dobbelhof, Lennard Kleine Beerink en Ronald Bodde. Voorste rij vlnr: Koen Bodde, Tim Lohuis en Bas Wiefferink.